Tuesday 24 March 2015

Kenali Shaklee

Sana Sini Pasal Shaklee


Sejarah Shaklee adalah berasal dari seorang doktor yang telah mencipta "vitalized minerals" iaitu pada 1915 iaitu selama tempoh 5 dekad yang lalu. Pada tahun 1956 DR Forrest C Shaklee telah menubuhkan Shaklee Corporation iaitu syarikat jualan langsung pertama di dunia. Ia adalah pelopor pada industri nutrisi. 


Tatkala orang lain mengamalkan bahan-bahan sintetik tetapi beliau kembali pada sumber semulajadi. Itulah istimewanya SHAKLEE ni tau, sumbernya yang semulajadi dalam menghasilkan vitamin. Beliau antara yang terawal mencipta bahan pencuci rumah bersifat biodegradasi di dunia. Pendek kata SHAKLEE adalah pelopor dalam penciptaan berasaskan sumber semulajadi!! 

1001 Rahsia untuk lebih sihat dan produktif


Shaklee merupakan syarikat pemakanan semula jadi Nombor Satu di Amerika Syarikat, dengan pejabat di seluruh dunia dan tenaga pakar terkemuka dalam bidang penyelidikan pemakanan. Ia melepasi dan melangkaui piawaian industri setiap masa bagi memastikan produk yang Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam. Dengan falsafah itu ia telah mencetuskan gerakan yang berterusan untuk membantu ke arah kehidupan yang lebih sihat.

Shaklee telah pun:

#menguji setiap bahan baharu untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya
#menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya.
#telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.





Sebab itulah Shaklee juga berjaya membuka peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan dengan berkongsi kebaikan produk. Ianya telah memberi nilai tambah kepada setiap pengedar yang bergiat aktif dalam bisnes Shaklee. Sehingga hari ini pihak Shaklee telah membayar lebih $6.7 bilion kepada para Pengedar.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *