Friday 3 April 2015

Vivix Penyelamat Kanser Payudara

Bermulanya dengan VIVIX

 

Jom kongsi cerita ini..

Saya ingin berkongsi satu kisah seorang ibu disahkan sebagai pesakit kanser payudara, tetapi dengan izinnya sel2 kanser lenyap setelah consume VIVIX=TONIK AJAIB ini.

Sesiapa sahaja, jika mendapat tahu dan disahkan sebagai pesakit KANSER PAYUDARA. Memang terkunci mulut tak terkata. Selama ni sihat, tetapi seolah2 dihempap tembok besar. Itulah yang terjadi kepada seorang ibu ini. Bila sebut KANSER PAYUDARA memang penyakit No 1 yang paling ditakuti kaum wanita. Tidak terkecuali juga buat ibu ini. Dia hampir hilang harapan untuk hidup...tidurnya meracau-racau. Saat ini, jururawat telah menyuntik semangatnya.."Puan, puan perlu hidup untuk anak ini.." sambil jururawat menunjukkan anak kecil yang dipegangnya. Sekali lagi, dia tersentak..dia perlu teruskan hidup jugak.


Vivix memberi sinar baru


Sebagai pesakit menjadi rutin biasa untuk menjalani rawatan kemoterapi, susulan daripaya rawatan ini beliau mula terasa kesan pada kulit tangannya. Kulit tangan mula naik bintik-bintik dan ianya sangat teruk. Pada awalnya dia hilang harapan untuk hidup lagi. Pernah berhabis berhabis sebanyak RM6000 sebulan semata-mata untuk pulih dari penyakit ini. Tetapi dengan izinNya, selepas itu beliau ditemukan dengan Vivix yang biasanya digelar tonik ajaib dari seorang rakan. Bermula dengan satu botol, dan botol-botol seterusnya disamping suplemen-suplemen lain dari Shaklee. 

Pada bulan keempat untuk rawatan susulannya..tibalah hari untuk check-up, doktor mendapati dia bebas dari KANSER PAYUDARA. Doktor tidak dapat menemui sel-sel kanser itu lagi. Masa ini Tuhan sahaja yang tahu kan. Suaminya antara orang terdekat yang teruja dengan keberkesanan VIVIX yang diminum itu. Inilah berita yang paling menggembirakan buat mereka sekeluarga. Alhamdulillah, dengan usaha dan ikhtiar untuk pulih serta berdoa pada Dia, akak ini telah bebas dan sihat dari penyakit kanser ini.




Jom kita kenali lebih dekat, APA ITU VIVIX?



VIVIX adalah minuman campuran botani dan merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan POLIFENOL. Vivix adalah campuran tonik campuran yang telah melalui pelbagai ujian makmal selama 3 tahun. Ia menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel, termasuk membantu melindungi dan membaiki kerosakan DNA, mempengaruhi pengawalatur genetik untuk jangka hayat sel, membantu penghasilan tenaga dari mitokondria dan melambatkan pembentukan protein age. Ia mengandungi campuran yang sangat unik iaitu:

#Anggur Muscadine
#Elderberi Eropah
#Lobak Ungu
#Polygonum Cuspidatum

Dengan lebih dekat lagi, POLIFENOL ini adalah satu kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan yang sangat tinggi dan sel anti-penuaan semualajadi.







No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *